Monday 17 October 2016

MY DREAM

Assalamualaikum..

ha..td da cter psal cita2 kn ...skrg ni pula aku nk cter my dream pula ( tajuk bi tulis bm ..bnda lahh ) hehehe ...my first dream is ...of course lah aku nk capai kejayaan aku kn ...hahah okay2 my second dream is ............jeng jeng ... i want to travel around the world ...wowww... superb!! well bukan aku sorg je ade impian nk travel satu dunia ..org lain pun impikn bnda yg sama ..tpi aku ade 3 tmpat yg aku nk pergi sangat2...  weyhh ...tmpat ni da lama kowt aku teringin nk pergi ... antaranya aku nk pergi MEKAH/ MADINAH, PARIS, TURKI... jeles kowt tgok org g travel sana sini ...hmm.. korg msti nk tahu knp aku nk pergi 3 tmpat ni

MEKAH/ MADINAH 

aku nk pergi situ sbb aku nk tunaikan haji dn umrah ...weyh tmpat tu paling tenang kowt cantik je ...dn yg paling penting tmpat tu trpelihara... mak aku pernah ckp dia nk bawak satu keluarga g sana buat umrah ..aku punya happy tu ... ya ALLAH ...happy tramat sangat ..kt situ ade kaabah ade masjidil haram boleh lawat gua hira' hmm ..best nya klau dpat pergi ..insya ALLAH bila aku da kerja aku akn pergi kt situ juga buat haji & umrah .. AMIN >>


                                 cantik kn tmpat ni SUBHANALLAH ...

PARIS

ha..klau paris pula sbb ape ?? jeng2 aku nk pergi situ sbb nk tgok menara eiffel je ..hahaha pstu nk naik kapal lalu kt sungai ape tah ...pstu nk pergi muzium lourve sbb kt situ ade potrait Mona Lisa ..hehe slain nk tgok tu smua ade lg faktor aku nk pergi snie ... korg pernah baca tak novel "SAYANGKU CASPER"
...klau tak prnah lg baca tu sila baca lah sbb best sgt ...aku siap bayangkn lg baju yg dikeluarkn oleh keluarga casper tu ..lawa.... hahaha trpengaruh novel aku ni ..... jdi aku nk prgi sana pun nk tgok baju gaun dia ..heheh klau boleh nk beli ..hahaha



bila tgok ni korg msti nk pergi juga kann kan kannn


TURKI

hmm klau ni pula sbb aku tgok cter "ISTANBUL AKU DATANG" haha lisa yg brlakon best ....ais krim dia .wow.. trliur dohh ..pstu dgn masjid biru dia sgt lah cantik ...arghh aku nk pergi situ ..huhuhu ...tempat dia sejuk .. haishh ..tak pe2 one day ..hehe





aku rase tu je kowt aku nk cter ..tpi ape yg penting aku nk travel satu dunia dgn org yg trsayang ..heheee insya ALLAH

THANKS FOR READING >>>





No comments:

Post a Comment